Группа ГПД



Шевченко 
Валентина Леонідівна


вчитель початкових класів, вихователь ГПД спеціаліст першої категорії
Науково-методична тема: « Впровадження ідей особистісно-зорієнтованого навчання і виховання»
Педагогічне кредо: «Я торкаюся до майбутнього, я вчу» Кріста Маколіфф
 



Режим роботи ГПД
(у 2022-2023 н.р. – учні 1-4 класів)

12.00-12.40 – організація роботи групи продовженого дня, методична робота,відвідування уроків, бесіда з класоводами, замовлення обідів в їдальні.
12.40 – 13.45 – прийом дітей до групи (за методикою "Ранкові зустрічі".
13.45 – 14.00 – підготовка до обіду. Бесіда про культуру та гігієну в їдальні.
14.00 – 14.30 – обід.
14.30 – 15.00 – прогулянка, спортивна година.
15.00 – 16.00 – педагогічний супровід самопідготовки.
16.00 – 16.15 – підвечірок, заняття за інтересами.
16.15 – підвіз частини дітей шкільним автобусом (згідно графіка по школі, заяв батьків)
16.15 - 16.50 - заняття за інтересами, робота в гуртках, суспільно-корисна праця.
16.50 - 17.00 - інструктаж з безпеки життєдіяльності, правила дорожнього руху.
17.00 - 18.00 - прогулянка на свіжому повітрі, співбесіди з батьками, повернення додому.


Режим дня є законом життя і діяльності всього педагогічно­го та учнівського колективів школи. Психолого-педагогічне значення режиму полягає в тому, що він забезпечує чітку орга­нізацію життя і діяльності педагогів і учнів, виробляє в них від­повідний стереотип, сприяє піднесенню якості всієї навчально-виховної роботи.
       Дбаючи про виконання режиму, слід пам'ятати, що зайва регламентація діяльності вихованців стримує їх ініціативу й самодіяльність. Діти повинні мати час побути на самоті або в невеликому колі друзів.
       Правила внутрішнього розпорядку складають на основі за­гально-педагогічних вимов до організації і проведення навча­льно-виховної роботи, місцевих умов і можливостей.
Прийом дітей.  Свій робочий день вихователь починає з перегляду класного журналу, що дозволяє йому познайомитися з навчальними успіхами дітей. В особистій бесіді з вчителями він дізнається про поведінку, успішності, про самопочуття, настрій учнів, про виконання ними різних доручень і обов'язків. На основі отриманої інформації він робить для себе висновки, як побудувати свою роботу в цей день. Іноді йому доводиться вносити деякі зміни в план роботи.
Організація харчування.  Під час обіду вихователь стежить за: апетитом і самопочуттям дітей; дотриманням санітарно-гігієнічних норм і норм харчування; культурою поведінки за столом; культурою прийому їжі; поставою вихованців. Після обіду кожен вихованець відносить за собою посуд, чергові витирають столи; не рекомендується переходити до активної діяльності 15-20 хвилин, щоб не порушувалося травлення.
Організація активного відпочинку на свіжому повітрі. Перед прогулянкою вихователь повинен перевірити ділянку для запобігання дитячого травматизму У залежності від погодних умов вихователю необхідно простежити за одяганням дітей.
Правила одягання:
1.     Одягатися потрібно знизу вгору, тобто спочатку вдягають теплі штани, кофти, потім верхній одяг і взуття.
2.     Всі ґудзики мають бути застебнуті правильно, шнурки зав'язані акуратно. 
3.     Вихователь перевіряє, як одягнені діти (можна проводити цю процедуру в ігровій формі, наприклад, оголосивши конкурс на швидкість і акуратність). Виходячи з цілей і завдань, необхідно проінструктувати дітей про поведінку під час прогулянки, про правила безпеки з метою запобігання травматизму. Інструктаж повинен бути коротким, чітким, доступним дітям. Під час перебування на повітрі вихователь проводить роботу відповідно до плану, стежить за самопочуттям і настроєм дітей. Після закінчення прогулянки вихователь підводить підсумки, забезпечує порядок повернення до школи, організовує роздягання і стежить за тим, щоб діти привели в порядок взуття та одяг. По суті, всі обов'язки вихователя до початку самопідготовки зосереджені на вирішенні однієї задачі: як краще з допомогою активного відпочинку і з виховної користю для дітей підготувати їх до самостійної навчальної роботи під час самопідготовки.
Самопідготовка.  Це — педагогічно скерована самостійна пізнавальна діяльність учнів. Вона органічно поєднана з навчальними заняттями, на яких вирішуються загальноосвітні, розвивальні (корекційні), виховні завдання.
1.     Порядок самопідготовки:
2.     чітке дотримання початку і кінця самопідготовки;
3.     свідоме підпорядкування учнів вказівкам вихователя
4.     наявність усіх необхідних для занять приладів, канцтоварів, підручників.
5.     забезпечення порядку на робочому місці;
6.     дотримання правил заборони і правил дозволу.
Самопідготовкаце самостійна навчальна робота учнів з виконання домашніх завдань під керівництвом педагога. Разом із тим вихователь з глибоким знанням справи та специфічних особливостей цього виду навчальної праці надає конкретну індивідуальну допомогу тим школярам, які її потребують. Вона повинна бути завжди своєчасною, оскільки занадто рання допомога демобілізує учня, розслабляє його волю, а запізніла — призводить до зайвої витрати часу, зменшує інтерес до виконання роботи.



ГПД 1-4 класів





1.Волинець Анвстасія
2.Глушенко Ульяна
3.Кондратюк Дарина
4.Кушнір Марія
5.Гербеда Максим
6.Шинкар Дарія
7.Дудник Ярослав
8.Заїка Назар
9.Кулініч Анна
10.Кондратюк Софія
11.Конратюк Матвій
12.Пилипчук Тимофій
13.Михальчук Володимир
14.Козлівський Тимофій
15.Дячук Маргарита
16.Лозінська Олександра
17.Юхимець Катерина
18. Хоменко Маргарита
19.Марченко Анна
20.Савенко Едуард
21.Мельник Естела
22.Якимчук Ерік
23.Дмитерчук Ярина
24.Авраменко Артем
25.Сейко Вікторія
26.Слабоуз Катерина
27.Сорока Роман
28.Тимошенко Олександр
29.Ратушна Софія
30.Клименко Єва
31.Абраменко Глєб
32.Федонюк Владислав
33.Волинець Ілля
34.Клименко Дмиртро
35.Небелас Назар
36.Яремчук Святослав
37.Пилипчук Карина
38.Іллюхін Ілля
39.Смірнова Катерина
40.Капеліст Захар
41.Ковальчук Маргарита
42.Кратюк Софія 
43.Юхимець Злата 
44.Мальчевська Анна
45.Басюк Вікторія



























































Немає коментарів:

Дописати коментар